tirsdag 16. februar 2010

Bosnia Tøfler

Da hadde jeg strikket 2 par Bosnia Tøfler til min tante.
Disse strikket jeg i Milk & Honey garn.
Kjempe flott garn å strikke med, og veldig drøyt.
Her finner dere mønsteret





17 kommentarer:

Maibritt sa...

Så lekre Bossniatøfler da Elin, jeg har til gode å prøve meg på dette mønsteret.

Pinnepenn sa...

Så flotte tøfler.

Aileen`s strikkekrok sa...

Fine tøfler,dei er så morosamme å strikke synest eg:)Ha ein fin dag vidare:)

Lillian sa...

Herlige tøfler! Kan definitivt ikke strikke dem, men er meget god på å slite dem ut... :-D
Likte også det lilla skjerfet litt lenger ned her, det var nydelig!

Hanne sa...

Bosniatøfler er veldig gode å ha på, sitter kjempe godt på foten, i hvert fall gjør mitt par det :)

Lissie sa...

De er enda flottere i virkeligheten! Denne dame er en mester med strikkepinnene. Jevnere strikkefasthet skal man lete lenge etter! *klem*

Ann-Tove :o) sa...

Kjempefine tøfler du har laget :) HAr tenkt lenge på å lage slike, men det har blitt med bare tanken ;)

malla-b sa...

Flotte sokker.

MayM sa...

Flotte Bosnina tøfler. Har mønsteret ett eller annet sted, men får visst aldri startet på dem.

Hannesol sa...

Flotte tøfler!

Strikkelitol sa...

FINE!!

hisae sa...

Flotte tøfler i herlige farger

LivM sa...

Supre Bosniatøfler du har strikket!

dorthe sa...

De er fine:) Ha en fin dag

Torunn sa...

Flotte tøflar!!

Living next to me sa...

Hei jeg mener du hadde lagt ut oppkrift på disse men jeg finner den ikke , pc kræsj og litt omtrentlig saving av filer får ta skylden ..og nå har jeg garn men ikke oppskrift før var det omvendt, du lager så mye fint i en sånn fart at jeg fatter ikke at du har hus barn osv..HA en fin helg videre ..F ( fra fridas side)

Elin sa...

Her finner du mønsteret
http://blogg.hobbyboden.com/maritabk/index.php?s=bosniat%F8fler&submit=S%F8k